Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lipca 2013

Joanna Sensual- Żel do golenia dla kobiet z ekstraktem z miodowego melona

Po mile spędzonym weekendzie pora wracać do codzienności. Dzisiaj zaczynam tydzień od lekkiego i przyjemnego postu. A mowa będzie o... żelu do golenia. Możecie zapytać "A co w nim takiego niezwykłego?". Dla mnie jest wyjątkowy, bo wreszcie znalazłam swój idealny żel do golenia i nie potrzebuję już podkradać bratu czy tacie produktów do golenia.
Co obiecuje producent?
"Unikalna formuła żelu do golenia Sensual została opracowana specjalnie dla delikatnej kobiecej skóry. Polecany jest zarówno do golenia nóg, jak i delikatnych obszarów pach, rąk i okolic bikini. Żel rozcierany na wilgotnym ciele zmienia się szybko w kremową pianę, która zmiękcza włókno włosa oraz zapewnia łagodne i dokładne golenie. Zawiera ekstrakt z miodowego melona, który działa na skórę  nawilżająco i łagodząco. Po zabiegu skóra staje się jedwabiście gładka i miła w dotyku."
Skład jest następujący;
"Aqua, Palmitic Acid, Oleth-20, Triethanolamine, Propylene Glycol, Glycereth-26, Paraffinum Liquidum, Parfum, Isopentane, Butane, Cocamide Dea, Stearic Acid, Cucumis Melo Extract, Isobutane, Propane, Hydroxyethylcellulose, Xexyl Cinnamal, Coumarin, Linalool, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Cl47005, Cl42090  "
Plusy produktu;

  • w porównaniu do innych żeli do golenia- wydajność. Przy goleniu 2 razy w tygodniu 1 opakowanie żelu wystarcza mi na ok. 2 miesiące
  • konsystencja- żel jest niesamowicie gęsty, po chwili na wilgotnej skórze zamienia się w aksamitną piankę, która nie spływa z nóg. Do golenia wystarczy bardzo mała ilość żelu.
  • nie podrażnia nawet wrażliwych partii ciała
  • pięknie, kobieco pachnie
  • skóra faktycznie po goleniu jest delikatna i miękka
  • współpracuje z wszystkimi maszynkami
  • zapewnia dobry poślizg maszynce, dzięki czemu zmniejsza ryzyko zacięć
  • wygodny aplikator, który jeszcze nigdy nie zawiódł
  • produkt można wydobyć z opakowania do samego końca
  • cena i dostępność- w regularnej cenie można kupić za 12 zł, dostępny w większości drogerii i sklepów

Minusy;
  • po zużyciu 5 opakowań nie widzę ani jednego ;)





 Szukałam bardzo długo idealnego żelu do golenia (po tym, jak musiałam zrezygnować z depilatora), znalazłam świetne opinie o nim na Wizażu i od ponad roku nie używam innego żelu, jak tego. Moja ocena to 5/5, gdyż spełnił wszystkie moje "wymagania", które według mnie powinien spełniać produkt do golenia tego typu.

Miłego dnia, 
Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz