Obserwatorzy

wtorek, 23 lipca 2013

Rossmann, Fusswohl- Intensywny krem do pielęgnacji suchej skóry z gliceryną i woskiem pszczelim

Nasze stopy pokonują codziennie kilka kilometrów, wykonując "ciężką" pracę. I to bez względu na pogodę oraz rodzaj obuwia, które nosimy. Dlatego należy im się szczególna troska. Doświadczałam (jeszcze trenując taniec towarzyski) licznych urazów, otarć, pęcherzy, niestety pojawiły się także haluksy. To zmieniło moje myślenie na temat pielęgnacji tej części ciała. A wymaga ona specjalnych produktów oraz "dopieszczenia". To wszystko, by stopy wyglądały ładnie, ale także były zdrowe i mogły nas prowadzić w coraz to nowsze miejsca.
Dzisiaj jeden z produktów, który zapoczątkował tą "rewolucję" i jest ze mną od bardzo długiego czasu. Jest to niewielki kawałek z całej mojej gamy do pielęgnacji stóp.
Bardzo lubię spokojne zakupy w Rossmannie, gdy mogę przyjrzeć się kosmetykom i zagłębić w ich składach. Któregoś dnia szukałam tańszego zamiennika kremu marki Scholl. Po analizie składu skusiłam się na "rossmannowską markę"- Fusswohl. Na początek zakupiłam tylko jeden produkt. I był to właśnie ten krem.
Niestety, w przypadku "rossmannowskich marek" nie znajdziemy opisu na stronie producenta (swoją drogą jestem bardzo ciekawa kto produkuje poszczególne "marki"), lecz na opakowaniu- tu zarówno na kartoniku, jak i samej tubce;
"Krem intensywny do pielęgnacji stóp o bardzo suchej skórze. Zawiera 10% urea, glicerynę, wosk pszczeli. Działanie pielęgnacyjne: Fusswohl krem intensywny z wysokiej jakości urea dostarcza wyjątkowej pielęgnacji stóp o bardzo suchej skórze. Dzięki połączeniu właściwości gliceryny regulującej gospodarkę wodną skóry oraz wosku pszczelego spękane i nadwyrężone stopy otrzymują intensywną pielęgnację i odzyskują miękkość i sprężystość. Zastosowanie: Przed użyciem należy się upewnić, że skóra stóp jest sucha i czysta. Następnie starannie wmasować krem intensywny Fusswohl w szorstkie i zniszczone fragmenty skóry. Nie stosować do pielęgnacji skóry dzieci poniżej 3 lat. Nie wprowadzać do oczu i na śluzówkę."
Skład;
"Aqua, Urea, Glicerin, Glyceryl Stearate Se, Ispropyl Palmitate, Hexylecanol, Cetearyl Alcohol, Latic Asid, Beeswax (Cera Alba), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sorbitan Stearate, Suncrose Cocoate, Xanthan Gum, Tocopherol, Sodium Hydroxide, Phenoyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Citronellol, Linealool, Alpha-Isomethyl Ionone, Gerianiol, Benzyl Salicylate." 
Przejdźmy teraz do zalet produktu;

  • dostępność, cena- dostępny w każdym Rossmannie w regularnej cenie ok. 6 zł, w promocji za 3,50 zł
  • skład- zawiera wysoko w składzie dobre "nawilżacze" (glicerynę, mocznik, olej słonecznikowy) oraz inne substancje pielęgnujące (wosk pszczeli, kwas mlekowy, witaminę E)
  • dobrze i szybko się wchłania 
  • rano stopy są wypoczęte, miękkie i nawilżone
  • przyjemny, nienachalny zapach 
  • posiada poręczne opakowanie
  • po 2 tygodniach codziennego używania na noc wraz ze skarpetkami widocznie poprawia stan przesuszonej skóry m.in. na piętach
  • nie podrażnia nawet przy obecności małych zranień, skaleczeń czy otarć
  • produkt otrzymujemy przy zakupie w kartoniku 

Produkt posiada także minusy;
  • nawilża, lecz wieczorem to uczucie zanika i stopy znów powoli stają się delikatnie przesuszone (jest dobry dla osób, które nie mają większych problemów)
  • wydajność- jak dla mnie słaba, gdyż opakowanie 75mL wystarcza mi na ok. 3 tygodnie. Dlatego będąc w Rossmannie zawsze robię większe zapasy, szczególnie przy promocjach
  • czasami muszę nakładać go w 2. warstwach (gdy moje stopy faktycznie są suche i potrzebują dopieszczenia)
Opinie o nim znajdziecie także na Wizażu, gdzie cieszy się popularnością.







Moja ocena; 4+/5. Być może znajdę krem, który podbije moje serce (i stopy). Jak na razie będę wierna jemu.

Do przeczytania,
Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz