Obserwatorzy

sobota, 18 sierpnia 2012

Eleganckie paznokcie na co dzień

Uffff, długo mnie nie było. Po dzisiejszej wycieczce po moich przepięknych okolicach, przebywając na rowerze 23,5km stwierdziłam, że mój blog przykryła warstwa kurzu. A nie tak miało być! Więc tak na rozgrzewkę- paznokcie. Właśnie w takich- niezobowiązujących, eleganckich, delikatnych, kobiecych i pasujących na co dzień jestem zakochana. A że mam wakacje i mogę sobie pozwolić na dłuższe [niestety, mój kierunek edukacji nie pozwala na długie, zresztą są niekomfortowe wtedy] to chętnie eksperymentuję z kolorami.
Dzisiejszy manicure wykonałam;

  • odżywka Eveline 8w1 Total Action, 1 warstwa jako baza 
  • lakier otrzymany w lipcowym GlossyBox MeMeMe w kolorze 97 Sensuous, 2 warstwy
  • Essence Color&Go 67 Make It Golden, do 1/3 długości paznokcia, 1 warstwa
  • Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Top Sealer, jak na razie mój najlepszy top coat, 1 warstwa
Manicure taki utrzymuje się u mnie ok. 8 dni przy wykonywaniu wszystkich czynności domowych. Wykonanie go zajmuje ok. 25-35 minut. Zmycie tych złotych płatków jest kłopotliwe, jednak mam na to prosty patent- przykładam nasączony zmywaczem płatek kosmetyczny do paznokcia na ok. 2 minuty, następnie szorstką gąbką zwilżoną zmywaczem, ścieram złote płatki.
A teraz życzę miłego oglądania zdjęć;









Miłego wieczoru, do przeczytania już niedługo,
Agnieszka

1 komentarz: