Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

Kolejne "pudełko" już w domu- GlossyBox sierpień

Na początku- dziękuję, że ciągle ze mną jesteście. 650 wyświetleń to bardzo dużo.
A wracając do tematu- już 3 pudełko gości u mnie w domu. O godz. 14 miły Pan Kurier przywiózł oczekiwaną paczkę. Gdy ją otworzyłam byłam wręcz nią zachwycona. Zobaczcie co mnie w tym miesiącu tak oczarowało...




 Już na początku adrenalina rośnie- załoga GlossyBox obiecuje nam niespodziankę :D


 Zawartość- aż 7 produktów...




Jak zwykle- karteczka z informacjami o zawartości.


 Pierwszy na liście produkt- CHARMINE ROSE kokosowy peeling do ciała, poj. 50 ml, pełnowymiarowy produkt 44,80zł/ 200ml. Obłędnie pachnie nawet przy aplikatorze zabezpieczonym folią. Ciekawa jestem jego działania.


 Kolejny produkt to CLARENA Clarena Body Line: krem do biustu z efektem Push Up o poj. 30ml, pełnowymiarowy produkt to 200ml za cenę 76zł. Delikatnie pachnie, kwiatowo- cytrusowo, posiada jakieś "brązowe drobinki/ cząsteczki".


 CLINIQUE krem pod oczy All About Eyes o poj. 5 ml, pełnowymiarowy produkt 165zł/ 15ml. Lekka, bezzapachowa konsystencja. Przypomina żel. Obecnie mam 3 kremy pod oczy- mój Ziaja [który zużywam do końca], z ostatniego i obecnego GlossyBox. Nie wiem kiedy go zużyję, prawdopodobnie ten na dzień, Siquens na noc.


 L'OCCITANE żel pod prysznic wzbogacony orzeźwiającym ekstraktem z werbeny poj. 30ml, pełnowymiarowy produkt 250ml za 59zł. Pachnie bardzo orzeźwiająco, idealny na lato. Ma śliczne, eleganckie opakowanie.


 L'OCCITANE mydło z kawałkami liści werbeny, 25g, pełnowymiarowy produkt to 75g w cenie 22zł.


 SCHWARZKOPF PROFESSIONAL szampon BC Oli Miracle poj. 30ml. Za pełnowymiarowy produkt, 200ml, musimy zapłacić 55zł. Ta miniaturka jest świetną alternatywą dla "dużej butli" na wakacyjne wyjazdy. A szampon pachnie jak najlepsze perfumy...





Ostatni- pełnowymiarowy produkt o gramaturze 4g, to KRYOLAN DLA GLOSSYBOX Lipstick Fashion w kolorze Glossy Pink. Produkt kosztuje 30zł, czyli przyzwoicie. Szminka ma piękną, kremową konsystencję, kolor to śliczny, soczysty "brudny róż". Idealny kolor na lato, takie usta jakby przed chwilą jadło się maliny. Odpowiedni zarówno dla blondynek, brunetek i szatynek. Ładne, matowe wykończenie, opakowanie klasyczne, czarne, eleganckie.

Zamówiłam subskrypcję na 3 miesiące- od czerwca do sierpnia. Zastanawiam się nad kolejną subskrypcją, wszystko przemawia na tak, bo z każdym miesiącem jestem coraz bardziej zadowolona z pudełka.
A jak Wam podoba się zawartość sierpniowego GlossyBox?
Do "przeczytania",
Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz