Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

Recenzja kosmetyków z lipcowego GlossyBox.

Link do kosmetyków z lipcowego pudełka pozostawiam tutaj. Znajdziecie tam zdjęcia poszczególnych produktów, jak i krótkie ich opisy wraz z cenami.
Jak co miesiąc, gdy otrzymuję kolejne pudełko, czas na zrecenzowanie poprzedniego po miesięcznym stosowaniu kosmetyków. Jak dobrze wiecie, lipcowym byłam bardzo zachwycona, prawie wszystkie kosmetyki zasługują na najwyższą ocenę, za wyjątkiem jednego, którego jak na razie ani raz nie użyłam, a mianowicie SIQUENS Prevention, krem pod oczy [nie używałam, bo chcę sięgnąć dna w moim obecnym kremie pod oczy]. Dlatego też tego kosmetyku nie umieszczę w poniższym rankingu, prawdopodobnie pojawi się o nim osobny, krótki post.
A przechodząc już do samego rankingu;

  • MeMeMe Sensuous Nail Gloss- zasługuje na 5+. Piękny kolor przy 1. warstwie, zero smug, bąbelków, idealne krycie. Delikatny kolor na lato, bardzo modny. Do tego trwałość- na moich paznokciach utrzymywał się 8 dni z lakierem nawierzchniowym Essence, zmyłam bo znudził mi się i miałam ochotę na coś nowego. Nie odpryskuje, nie ściera się, mimo codziennych obowiązków domowych. Ideał, za tak niską cenę?
  • LIERAC zmysłowy żel pod prysznic Gel Douche Sensoriel- pięknie pachnie, pieni się bardzo dobrze, nie wysusza skóry, jest wydajny. Tylko cena za pełnowymiarowy produkt może odstraszać. Mimo to dostaje zasłużoną 5.
  • NOUVEAU LASHES Noir Mascara- i tu przyznam, lekkie rozczarowanie. Tusz jest świetny- dobrze rozdziela, maksymalnie wydłuża rzęsy, wygląda naturalnie, czerń jest głęboka, bez osypywania w ciągu dnia. Prosta, klasyczna i malutka szczoteczka pozwala na dotarcie do każdej rzęsy. No i gdzie to ale? No może w tym, że mimo wszystko oczekiwałam pogrubienia, którego niestety ten tusz nie daje nawet przy 3. warstwach na moich rzęsach. Dobry na co dzień, na wielkie wyjścia trzeba wspomóc się czymś innym. Dostaje 4+.
  • UBER intensywnie regenerująca maska do włosów- maska bardzo dobra w swojej "półce cenowej"- solidnie nawilża, pozostawia włosy odżywione, błyszczące, miękkie na długo. Zapach też jest długotrwały. Niestety, obciążyła moje gęste i długie włosy [całe szczęście tylko na jeden dzień, następnego nie było śladu po obciążeniu], przez co też dostaje 4+.
Tak wygląda kolejny "ranking". Jak widać, z tych kosmetyków jestem bardzo zadowolona. A jak Wam podobały się poszczególne produkty?

Agnieszka.

1 komentarz:

  1. mi też się wszystkie kosmetyki z tego boxa bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń