Obserwatorzy

wtorek, 31 lipca 2012

Moja nowa miłość; JOHNSONS'S Baby Bedtime kojące mleczko do ciała na dobranoc

Myślałam, że przy moich wymaganiach trudno będzie mi znaleźć idealny "nawilżacz" do ciała na lato. A wiadomo, że to właśnie latem od kosmetyków do ciała oczekujemy najwięcej- skutecznego, długotrwałego  nawilżenia, lecz bez długiego wchłaniania i lepkiej/ tłustej warstwy na skórze, a przy tym mógłby jeszcze długo i ładnie pachnieć. Czyżby niemożliwe? No właśnie dwa dni temu okazało się, że nie. Będąc na zakupach w jednym z hipermarketów, wstąpiłam na dział z kosmetykami dla dzieci [Wy też tak macie, że buszujecie w dziale dla dzieci, czy to tylko takie moje "spaczenie"?]. W oczy rzucił mi się nowy produkt Johnson's Baby. A że pisało na nim "na dobranoc" [cierpię na jakiś niewytłumaczalny rodzaj bezsenności :P i może myślałam, że on coś pomoże] postanowiłam włożyć go do mojego koszyczka z zakupami.
Jak się okazało w domu, jest to produkt, który jest moim ideałem, jeżeli chodzi o mleczko/ balsam na lato. Jednak po kolei, przedstawię najpierw co pisze o nim producent;
"JOHNSON'S® Baby Bedtime Kojące mleczko do ciała na dobranoc
  •     produkty do nawilżania ciała z linii Bedtime stosowane podczas wieczornego rytuału pomagają dziecku zasnąć spokojnym, zdrowym snem,
  •     zawiera opatentowany kompleks aromatyczny NaturalCalm™ na bazie lawendy znanej ze swoich właściwości relaksujących,
  •     dzięki delikatnym składnikom, neutralnym dla skóry dziecka doskonale ją nawilża i odżywia,
  •     lekka konsystencja pozostawia skórę miękką jak skóra dziecka,
  •     są hipoalergiczne, odpowiednie nawet do wrażliwej skóry,
  •     mają łagodność potwierdzoną klinicznie,
  •     powstały we współpracy z lekarzami pediatrami i dermatologami."
Cena/pojemność; zapłaciłam 11,25zł za opakowanie o poj. 300ml [dość nietypowe jak na mleczko]

Plusy;
  • piękny zapach, lekki, długo się utrzymuje [jednak lawendy to ja w nim nie wyczuwam]
  • mleczko ma świetną, lekką konsystencję
  • idealnie nawilża skórę na długi czas [8-12h]
  • szybko się wchłania
  • nie pozostawia lepkiej/ tłustej warstwy
  • piękne, minimalistyczne opakowanie z którego wylewamy idealną ilość produktu
  • wydajny- niewielka ilość wystarczy na nawilżenie całego ciała
  • dostępność i cena
  • atesty
  • nie podrażnia wrażliwej skóry, mimo, iż jest perfumowany
  • krótki skład
Minusy;
  • po dwóch dniach użytkowania na razie nie widzę takowych, jednak gdy to się zmieni, to Wam napiszę
Podsumowanie; tak, tak, tak. "Pieję" z zachwytu na samą myśl o jego użyciu. Miłość od pierwszego wejrzenia. Polecam każdej wymagającej "skórze" ;)



Skład produktu.
Tak prezentuje się jego konsystencja.
 

Chociaż Wam dzisiaj życzę miłego dnia, bo mój zapowiadał się pięknie, a jest gorzej niż paskudny :/.
Do "przeczytania" następnym razem,
Agnieszka.

1 komentarz: