Obserwatorzy

środa, 13 czerwca 2012

ShinyBox- pierwsze pudełko

Kochane, pojawiła się kolejna inicjatywa box'a. Mowa o ShinyBox. Dowiedziałam się o nim z filmiku TheOleskaa [mam nadzieję, że nie będziesz zła, iż pozwoliłam sobie wkleić linka]. Szybciutko na temat jak to działa. Box jest darmowy, by go otrzymać, potrzebujemy 100 ShinyStars. ShinyStars otrzymujemy- 20 za rejestrację, 5 za każdą zarejestrowaną koleżankę.
Dlatego moja prośba- zarejestrowałam się i mam straszą ochotę otrzymać tego box'a. Jeżeli tylko możecie klikajcie w linka, rejestrujcie się, wklejajcie linki na swoje blogi, swojego Facebook'a, gdzie możecie.
A tutaj już rodzima strona o ShinyBox- link.

Dziękuję z góry za każdą z Was, która zarejestruje się przy pomocy mojego linka
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz