Obserwatorzy

piątek, 12 lipca 2013

Mixa, tonik do demakijażu przeciw przesuszaniu, skóra sucha

Przez długi czas byłam wierna tonikowi marki Garnier, o którym wspominałam w tym poście. Spisywał się świetnie, ale stwierdziłam, iż czas na zmiany. Z końcem czerwca zachęcona nową marką kosmetyków, która pojawiła się w Rossmannie, sięgnęłam na ich półkę właśnie po ten tonik. Zachęcił mnie głównie bardzo krótki skład;
"Aqua/ Water, Glycerin, PEG-8, Chlorhexidine digluconate, PEG-60 Hydrogenated castor oil, Parfum/ Fragrance"
Skład można określić bardzo prosto; woda, nawilżająca gliceryna, humektant (PEG-8), substancja myjąca (PEG-60) oraz konserwant (Chlorhexidine digluconate) i kompozycja zapachowa.

Producent na stronie internetowej tak opisuje ten produkt;
"Tonik, stworzony na bazie wody „dejonizowanej”, idealnie odpowiada potrzebom skóry wrażliwej i suchej. Należy stosować rano, aby odświeżyć i ożywić cerę. Można używać również wieczorem, uzupełniając działanie mleczka do demakijażu.
Skóra jest idealnie oczyszczona i odświeżona. Nawilżona staje się jędrna i czuje się komfortowo."
Ja zgadzam się z nim w pełni. Tonik na za zadanie odświeżyć skórę i przygotować na substancje nawilżające oraz odżywcze zawarte w kremie/ serum. I ten produkt właśnie spełnia te zadania. Nie podrażnia przy tym skóry, delikatnie pachnie (określiłabym nawet- posiada dziecięcy zapach) i ma poręczne opakowanie z pompką (niektórym może się ona wydawać nieporęczna i rozchlapywać produkt). Niestety- skóra po aplikacji jest bardzo lepka w dotyku, więc nie obejdzie się bez kremu.
Opakowanie to 200 mL przeźroczysta butelka z pompką, za którą w sieci Rossmann musimy zapłacić ok. 16 zł. Tonik jest jednak bardzo wydajny- po 3 tygodniach codziennego używania zużycie jest takie, jak to na zdjęciach.

Front butelki

Tył butelki

Skład

Produkt oceniam 4+/5; jestem z niego bardzo zadowolona i ze względu na wydajność oraz bardzo krótki i przyjazny skład będzie on gościć bardzo długo na mojej toaletce.

Do usłyszenia,
Agnieszka

1 komentarz:

  1. fajnie że ma pompke to sporo ułatwia, na razie mam jeszcze trzy różne toniki więc o zakupie kolejnego jak na razie nie myśle :D

    OdpowiedzUsuń